Чим не догодила «Оптіма» депутатам?

2110 0

Ми у соцмережах:

Чим не догодила «Оптіма» депутатам?

Упродовж двох років можливі й неможливі контролюючі та владні структури прискіпливо вивчають діяльність ДП «Оптіма-770-р». Кожен крок у розвитку підприємства детально аналізується і, попри позитивні висновки відповідних комісій, у деяких осіб щоразу виникають сумніви щодо правомірності функціонування «Оптіми».

За цей час склад світлих нафтопродуктів у Клевані, реконструкція якого не влаштовує певне коло зацікавлених осіб, перевіряли майже 50 разів. Побували на ньому й неодноразово посадовці усіх рівнів. Документально підтверджено — всі роботи виконуються згідно з чинним законодавством. Втім, дочірньому підприємству «Оптіма-770-р» доводиться щоразу доводити це в суді. Нині державний акт введення в експлуатацію другої черги складу світлих нафтопродуктів підписаний членами комісії, які представляють усі необхідні контролюючі органи, крім селищного голови Клеваня. Тож виникає запитання — чому лише одну особу не задовольняє ДП «Оптіма-770-р»? Під розширення складу світлих нафтопродуктів було укладено кредитні угоди. Внаслідок недоотримання очікуваних прибутків від функціонування другої черги виникли незаплановані фінансові навантаження щодо сплати відсотків за користування кредитом. Крім того, місцевий бюджет Клеванської селищної ради недоотримує обов’язковий платіж у вигляді плати за землю, який після вводу в експлуатацію другої черги складу світлих нафтопродуктів збільшився б у п’ять разів. Відтак це безпосередньо впливає на своєчасність отримання соціальних виплат, заробітної плати працівниками бюджетних установ, проведення робіт із благоустрою селища тощо. Відповідно до підписаного 21 серпня 2006 р. Меморандуму про партнерство між Кабінетом Міністрів України та підприємствами і компаніями, що здійснюють діяльність на внутрішньому ринку нафти та нафтопродуктів, урядом визнано необхідність прийняти на себе зобов’язання щодо вжиття заходів зі створення нормальних умов компаніям для найшвидшої реконструкції (модернізації) виробництва. А тому подальше функціонування складу світлих нафтопродуктів у селищі Клевань і введення в експлуатацію її другої черги зокрема забезпечить реалізацію внутрішньої державної політики у сфері нафтопродуктів, надасть можливість ефективніше, максимально в короткі строки забезпечити зберігання в Україні стратегічного запасу нафтопродуктів. Також це надасть змогу швидко, за низькою собівартістю доставляти (причому в межах не лише Рівенської, а й Хмельницької, Тернопільської та Волинської областей) нафтопродукти на нині діючі АЗС, на яких, до речі, обслуговуються автотранспортні засоби швидкої медичної допомоги, пожежної охорони, міліції, адміністрацій тощо. Завдяки збільшенню потужностей нафтобази, застосуванню новітніх технологій розширюється мережа АЗС, створюються нові робочі місця, виконуються укази Президента, програми уряду щодо подолання кризи на ринку нафтопродуктів. Чому, в такому разі, невдоволені певні особи перешкоджають діяльності підприємства? Рішення депутатів обласної ради, які відхилили на черговій сесії протест прокурора на рішення обласної ради від 6 жовтня 2006 року №119 «Про хід виконання рішення обласної ради від 11.08.06 р. «Про звернення Клеванської селищної ради» викликає здивування. У чиїх інтересах вони діють? Можливо, турбуються про утвердження позицій однієї з політичних сил чи всього лиш байдуже ставляться до розвитку регіону і покращення соціально-економічних показників на Рівенщині? Та найприкріше у цій ситуації те, що в Рівенській області, за даними відділу Державної інспекції цивільного захисту та техногенної безпеки головного управління МНС України в Рівенській області, нараховується 400(!!!) потенційно небезпечних об’єктів, у «безпеці» яких чомусь упевнені всі…


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також