ДАІ захищатиметься в суді

3847 0

Ми у соцмережах:

ДАІ захищатиметься в суді

Прочитавши статтю «Контрабандисти в мундирах», працівники нашого управління перевірили факти, викладені у заяві прокурора Рівненської області Олексія Баганця. Що стосується «інвалідних» автомобілів, як зазначено у п. 37 Порядку забезпечення інвалідів автомобілями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 1997 року №999 (999-97-п) (Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМУ від 19.07.2006 №999), після смерті інваліда автомобіль, яким він був забезпечений безплатно або на пільгових умовах, залишається його сім’ї та знімається з обліку в органах соціального захисту населення. На цій підставі головне управління праці та соціального захисту населення Рівненської ОДА надавало довідки на перереєстрацію автомобілів на ім’я одного з членів сім’ї інваліда, який на момент смерті інваліда проживав разом з ним.

Прочитавши статтю «Контрабандисти в мундирах», працівники нашого управління перевірили факти, викладені у заяві прокурора Рівненської області Олексія Баганця. Що стосується «інвалідних» автомобілів, як зазначено у п. 37 Порядку забезпечення інвалідів автомобілями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 1997 року №999 (999-97-п) (Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМУ від 19.07.2006 №999), після смерті інваліда автомобіль, яким він був забезпечений безплатно або на пільгових умовах, залишається його сім’ї та знімається з обліку в органах соціального захисту населення. На цій підставі головне управління праці та соціального захисту населення Рівненської ОДА надавало довідки на перереєстрацію автомобілів на ім’я одного з членів сім’ї інваліда, який на момент смерті інваліда проживав разом з ним. Перереєстрація на одного з членів сім’ї інваліда проводилася на підставі довідок головного управління праці та соціального захисту населення Рівненської ОДА, в яких вказувалося, що головне управління праці та соцзахисту населення РОДА не заперечує проти перереєстрації транспортних засобів, а також вказано, що відчуження автомобілів дозволено. При перереєстрації вищевказаних автомобілів працівники реєстраційно-екзаменаційного підрозділу керувалися вимогами п. 46 Правил державної реєстрації та обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів та мотоколясок, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 року №1388, де зазначено: «…транспортні засоби, одержані через органи соціального захисту населення, знімаються з обліку за письмовим розпорядженням цих органів…», а також вимогами п. 5.9 Інструкції про проведення державної реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів, оформлення і видачі реєстраційних документів, номерних знаків на них та здійснення перевірок реєстраційно-екзаменаційних підрозділів Державтоінспекції МВС України, затвердженої наказом МВС України від 10.04.2002 №335, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 4 червня 2002 за №3 472/6760, вказано: «…транспортні засоби, одержані через органи соціального захисту населення, знімаються з обліку або вибраковуються за письмовим дозволом цих органів…». Що стосується автомобілів, котрі ввозилися під виглядом гуманітарної допомоги, відповідно до ст. 8 Закону України «Про гуманітарну допомогу» (№1192-XIV від 22 жовтня 1999 року), митне оформлення вантажів (товарів) без сплати митних зборів здійснюється митними органами України за наявності рішення відповідних комісій з питань гуманітарної допомоги про визнання таких вантажів (товарів) гуманітарною допомогою. Статтею 11 вищевказаного Закону ведення обліку, статистичної звітності гуманітарних допомоги та Єдиного реєстру отримувачів гуманітарної допомоги покладено на Комісію з питань гуманітарної допомоги при Раді міністрів АР Крим, обласних, Київській та Севастопольській міських державних адміністраціях. Відповідні комісії з питань гуманітарної допомоги та органи державної податкової служби здійснюють контроль щодо використання гуманітарної допомоги за цільовим призначенням. Отже, органи Державтоінспекції не мали законодавчих підстав для здійснення контролю за стягненням податків та зборів, передбачених українським законодавством при ввезенні автомобілів на митну територію України як гуманітарної допомоги, як при реєстрації, так і перереєстрації таких транспортних засобів на членів сім’ї померлих інвалідів. З метою посилення боротьби з контрабандою, виявлення осіб, які займаються перевезенням контрабандних товарів та здійсненням інших протизаконних дій, УДАІ УМВС України в Рівненській області постійно вживає заходів щодо перекриття їх каналів. З початку 2007 року підрозділи ДАІ виявили 48 транспортних засобів, які не зареєстровані у встановленому порядку та незаконно перетнули митний кордон. Здебільшого це автомобілі марок «Мерседес», «Фольксваген», «Опель», «БМВ», «Ауді» та інші. Не залишилися поза увагою працівників ДАІ перебиті й знищені номерні агрегати транспортних засобів. З початку 2007 року правоохоронці зареєстрували 224 таких факти. Ці матеріали направляються за місцем скоєння злочину і розглядаються по територіальності у міськрайвідділах міліції внутрішніх справ. Однак порушено лише 6 кримінальних справ! Стосовно острозької «оборудки» з двома десятками високопоставлених фігурантів — це справа 10-річної давності. Вона й досі розглядається в Острозькому суді і вироку ще немає. Натомість працівники ДАІ готові захищати свої права у суді, адже в їхній роботі не вбачається протизаконних дій. Лише суд поставить крапку у всіх цих справах. Сподіваюсь, що цей коментар допоможе розібратися у питаннях, які висвітлив прокурор області.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також