Королівський шлях Європи —

1947 0

Ми у соцмережах:

Королівський шлях Європи —

Привернути увагу туристів з держав Євросоюзу до діючої вузькоколійки «Антонівка-Зарічне», яку поліщуки за схожість паровозного гудка з куванням зозулі називають «кукушкою». А ще переконати їх не сприймати всерйоз рекомендації, як-от «не їсти сирі овочі, гриби і майонез, яблука їсти — лише очищені, рибу і м’ясо — лише оброблені у вашій присутності».

Привернути увагу туристів з держав Євросоюзу до діючої вузькоколійки «Антонівка-Зарічне», яку поліщуки за схожість паровозного гудка з куванням зозулі називають «кукушкою». А ще переконати їх не сприймати всерйоз рекомендації, як-от «не їсти сирі овочі, гриби і майонез, яблука їсти — лише очищені, рибу і м’ясо — лише оброблені у вашій присутності». Це далеко не всі завдання, які хотілося б першому заступнику міського голови Олександру Кравчуку реалізувати в рамках проекту відродження «Королівського шляху Європи». У вівторок п.Кравчук про ці свої побажання зізнався, підписуючи угоду про співпрацю та реалізацію проекту з одним з його авторів — представником німецького культурного центру «VIA REGIA» Юргеном Фішером. Натомість, за словами самого Юргена Фішера, «Королівський шлях Європи» має дещо ширше поняття і передбачає не зовсім ті завдання, які озвучив Олександр Кравчук. Так, гер Фішер, як і кілька місяців тому під час презентації проекту в Рівному, повідомив, що саме відродження так званого королівського шляху не слід сприймати буквально. Тобто ніякого будівництва нового автобану через обласний центр чи принаймні латання існуючих розбитих доріг рівнянам від проекту сподіватися не варто. Адже «Королівський шлях Європи» взагалі — то віртуальний і має винятково культурне спрямування. Передбачає відродження свого часу втрачених культурних та історичних зв’язків України з країнами Європи, а також відображає бажання західних європейців об’єднатися зі східними. Тому реалізація проекту на практиці — це передусім обмін інформацією між її містами-учасниками щодо їх інфраструктури, економічного потенціалу, історично-культурних пам’яток і можливостей туристичного бізнесу та відпочинку. Юрген Фішер також повідомив, що загалом у проекті залучено 19 міст — 8 німецьких, 6 польських і українські Львів, Броди, Луцьк, Рівне і Володимир-Волинський. Реалізація проекту відродження «Королівського шляху Європи» розрахована на два роки і фінансуватиметься на 80 відсотків Євросоюзом, а на решту 20 — з місцевих бюджетів українських міст. Про які суми йдеться і на що вони конкретно спрямовуватимуться — як Юрген Фішер, так і Олександр Кравчук допоки сказати неготові.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також