На єдиний потяг, який їде через Рівне до Сімферополя, і цьогоріч не вистачає квитків. Рівняни, які зібралися відпочити в Криму, займають чергу в касі з шостої ранку, сподіваючись, що хоча б заздалегідь, за 45 днів, квитки зможуть купити. Проте уже за півгодини виявляється, що вільних місць немає.
Наталя Таращук, яка прийшла у касу ближче до полудня, простоявши у спекотному приміщенні 20 хвилин, вийшла без квитків: — Ми на ці вихідні їдемо на море. Завчасно квитків не взяли. Думали, а раптом хтось здасть. Вчора питали, то на суботу ще були бокові. Нині взагалі нема ніяких. На 27 червня, щоправда, нам сказали, що є навіть нижні місця. Ми ще не вирішили, можливо, поїдемо через Київ, а може, зі знайомими машиною. Тим часом біля кас попереднього продажу на стовпі висить оголошення, в якому пропонуються квитки на Сімферополь на будь-який день. — Ми бронюємо квитки через Інтернет, — розповів чоловік, телефон якого був зазначений в оголошенні. — На найближчі числа квитків дістати не зможемо, але на кінець липня чи серпня легко. Правда, не обіцяємо купейних. За свої послуги беремо 20 гривень. До речі, щоб забронювати квиток в Інтернеті, не обов'язково користуватись послугами посередників. На сайті http://e-kvytok.kiev.ua/ після реєстрації можна зарезервувати квиток на будь-який пасажирський потяг. За це доведеться сплатити додаткових 18 гривень, а забрати квиток у касі потрібно протягом трьох днів, інакше броня анулюється. Олександр Мулявка, начальник Рівненського залізничного вокзалу, заперечує, що існує проблема з квитками: — Є просто примхливі пасажири, яких не влаштовує верхнє місце, бокове або ж плацкарт. У такому випадку вони завжди говорять: місць нема. Або ж люди, які їдуть сім'ями, не хочуть бути у різних вагонах. Наявність квитків залежить і від дати. Є дні більш навантажені, є менш. Проте люди, яким справді потрібно їхати, обов'язково виїдуть. Якщо не потягом "Ковель-Сімферополь", то із Києва, через який у день проходить 28 пар поїздів кримського напрямку. За 45 діб ми викидаємо на продаж 100% місць. Менше може бути лише, якщо до нас звертаються організації, що перевозять групами дітей. Найбільше ми співпрацюємо із Чорнобильським фондом. Діток перевозимо чи не щодня. Для них виділяємо окремий вагон чи два навіть. Не можна ж усю групу розкидати по потягу. Тим паче, що за такими пасажирами потрібний окремий нагляд. Лише за червень перевезли 3,5 тис. таких пасажирів. Частину місць може займати і броня через Інтернет. У Рівному таким чином продається 3% квитків. Я не можу стверджувати, чи сприяє це махінаціям, чи ні. Я дбаю, аби квитками не спекулювали працівники вокзалу.