Легенда у пиві

2299 0

Ми у соцмережах:

Легенда у пиві

Понад 50 літрів пива в рік споживає сьогодні середньостатистичний українець. А це в чотири рази більше, ніж десять років тому. Споживання давнього напою постійно зростає, відповідно, й збільшуються потужності українських виробників. Наприклад, найдавніший український пивзавод «Львівська пивоварня» виготовив у цьому році 11 мільйонів декалітрів пива, що є одним з кращих показників зростання виробництва — у 2005 році пивоварня зварила 9,5 мільйони декалітрів хмільного напою.

Про те, що «Львівська пивоварня» була заснована у 1715 році, знають, мабуть, всі шанувальники пива, оскільки саме на цьому постійно акцентує увагу рекламна кампанія пивоварні — варто згадати лише рекламні ролики. І це звертання до історії, на думку львів’ян, не є випадковим — традиції пивоваріння у Львові були започатковані ще у XV столітті, на початку XVIII століття монахи-єзуїти побудували пивоварню, котра до 1939 року була серед лідерів в Австро-Угорщині, а потім і Польщі. У радянські часи, особливо у 60-ті роки, пиво «Львівське» щодня відправляли до столу кремлівських чиновників, та й серед звичайних людей воно користувалось великою популярністю. — Усі наші бренди беруть початок у далекій історії, адже «Львівська пивоварня» та пиво «Львівське» — це символи рідного міста, частинка життя українців, цінність поколінь і традицій, — говорить президент ВАТ «Львівська пивоварня» Володимир Печер. — Плекання традицій, цінностей — це та основа, на якій ґрунтується діяльність львівських пивоварів. Новий етап розвитку пивоварні настав у 1999 році, коли стратегічним інвестором підприємства стала компанія «Балтік Беверіджис Холдинг» (BBH), 50 відсотками якої володіє відома компанія «Карлсберг». «BBH» випускає пиво під такими відомими торговими марками, як «Балтика» (Росія), «Славутич» (Київ, Запоріжжя), володіє акціями пивних підприємств у Естонії, Латвії, Литві та Казахстані. У розвиток «Львівської пивоварні» було інвестовано більше сорока мільйона євро, що, за словами директора пивоварні Юрія Рогового, дозволило зробити підприємство найсучаснішим у пивній індустрії. Це помітно, як тільки потрапляєш на територію заводу — виробництво повністю автоматизоване, регулюється лише кількома операторами. Усе обладнання — сучасне, не дивно, що потужність виробництва зараз у п’ять разів більша за попередні часи, до іноземних інвестицій. За день на заводі виробляється приблизно 10 залізничних цистерн пива. Найпопулярніший сорт — «Львівське світле», але напередодні Різдвяних свят особливу увагу пивовари привертають до «Львівського Портера». За словами Юрія Рогового, пити взимку гарячий «Портер» — давня традиція пивоманів у Європі. Зробити його можна легко у домашніх умовах — темне пиво «Портер» розігрівають до температури приблизно 70 градусів, додають трохи цукру або меду, кориці. У Львові традиція пити гарячий «Портер» також дуже поширена — напій має притаманний лише йому винний та карамельний смак. «Родзинкою» «Львівської пивоварні» є перший в Україні музей пивоваріння, котрий відкрився 14 жовтня 2005 року — день святкування 290-річчя пивоварні. Музей площею 500 квадратних метрів міститься у будівлі ХІХ сторіччя. Його відвідувачі мають змогу побачити ексклюзивну колекцію різноманітних експонатів — давні пивні пляшки з тисненими на склі фірмовими марками, старовинні пивні кухлі з різних країн Європи, бочки для перевезення пива, рекламна продукція, рецептурні книги кінця столітньої давності та ін.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також