Онлайн-шопери: купують те, що не можна помацати руками

2166 0

Ми у соцмережах:

Онлайн-шопери: купують те, що не можна помацати руками

Покупці традиційних магазинів не розуміють, як можна купити те, що не можна попробувати руками і пересвідчитись в якості. Та ще й перерахувати гроші за те, чого ще не отримав. Прихильники інтернет-шопінгу вказують на економію коштів і зручність покупок онлайн і не розуміють, навіщо витрачати час на ходіння по магазинах, якщо можна придбати все швидко і не виходячи з дому.

Серед переваг інтернет-шопінгу називають: економію часу, заощадження коштів, великий асортимент товару, зручність оплати, психологічний комфорт, зручність доставки. Серед ризиків — купівля бракованого або підробного товару, можливість натрапити на шахраїв, відмова продавця надавати товарний чек або обмінювати покупку, затримка в доставці товару, різниця в характеристиках купленого і заявленого товару (колір, розмір, модель), різниця між заявленою і реальною ціною, неточності на сайті щодо наявності товару, пошкодження при доставці товару. Найпопулярніший вид покупки онлайн — побутова техніка, телефони та комп’ютери, парфуми, косметика, книги. Дедалі популярнішою стає купівля одягу і взуття, а також залізничних, авіаквитків та квитків на концерти. Дуже рідко українці наважуються купувати в мережі харчові продукти. Загалом лише 8,5% українців купують товари в Інтернеті. Причому онлайн-шоперами здебільшого є кияни. Одним з чинників низької проникності інтернет-торгівлі в Україні є регіональність онлайн-магазинів. Значна частина з них доставляє продукцію лише в межах Києва або одного міста. Лише найбільші інтернет-торговці мають відпрацьовану логістику, яка дозволяє продавати товари по всій Україні. Причину низької купівельної активності в Інтернеті експерти пояснюють також невеликим стажем українців у користуванні Всесвітньою павутиною. Чому товари в інтернет-магазинах дешевші? Торговельні мережі закладають у роздрібну ціну утримання кілька десятків консультантів, касирів, орендну плату за розміщення в торгівельних центрах та рахунки за комунальні послуги. Економія щонайменше в 20-30% виникає через низькі витрати на утримання інтернет-магазину. Офіс — частіше розміром з кімнату, в якій працює 3-5 працівників. Товари надходять із складів постачальників, а це значно здешевлює доставку. Хтось скаже, що при покупках онлайн не можливо доторкнутися до товару, який обираєш. Але, кажуть активні онлайн-покупці, хто заважає вам потримати в руках бажаний ноутбук в сусідньому торговельному центрі, а потім замовити в Мережі набагато дешевше?


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також