Лише минулого понеділка новинка «Укрзалізниці» — швидкісний рейковий автобус — розпочав свою роботу за маршрутом «Рівне-Львів», а вже у п’ятницю під його колесами загинула людина. Правоохоронці вважають цей випадок нещасним і провини машиніста не бачать. У всьому винні збіг обставин, людська неуважність і... високі технології.
Львів’янин Олександр Ж., 1965 року народження, вантажним автомобілем «Мерседес-Бенц» віз зі Львова поліграфічну продукцію. Зупинившись у Квасилові на вулиці 1 Травня та припаркувавши машину поблизу переїзду, підійшов до працівника залізниці, щоб з’ясувати, де знаходиться... вулиця 1 Травня. Повертатися назад треба було через колію, а на той момент переїзд вже був закритий. Незважаючи на вигуки станційної працівниці, чоловік вирішив, що встигне перебігти перед потягом, який якраз їхав зі Львова. Він не врахував, що рейковий автобус рухається значно швидше, ніж звичайна електричка, до того ж, він доволі безшумний. Від удару Олександр пролетів більше десяти метрів і впав на металеву огорожу; шансів вижити у нього не було. Як розповідає в.о. першого заступника начальника лінійного відділу міліції на станції Рівне Ігор Максимюк, машиніст потяга зарадити трагедії не міг — через велику швидкість (на деяких ділянках він може розвивати швидкість 120-170 кілометрів на годину) та масу гальмівний шлях рейкового автобуса подібний до звичайного потяга. Зупинившись через декілька десятків метрів від переїзду, машиніст дочекався прибуття працівників міліції, а потім вирушив у Рівне, адже змінювати графік руху в таких випадках не можна.