Платимо за послугу, яку не отримуємо?

2547 0

Ми у соцмережах:

Платимо за послугу, яку не отримуємо?

Днями я звернувся до служби громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб. Маючи намір зареєструватися, попросив службовця пояснити, що мені для цього необхідно, адже я чув, що набрав чинності новий закон про реєстрацію і фактично прописка скасована.

Днями я звернувся до служби громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб. Маючи намір зареєструватися, попросив службовця пояснити, що мені для цього необхідно, адже я чув, що набрав чинності новий закон про реєстрацію і фактично прописка скасована. «У нас нічого не змінилось, просто замінили слово «прописка» терміном «реєстрація», — відповіла працівник. Дякуючи, отримав талон реєстрації, бланк заяви та ще якийсь папірець і пішов платити до банківської каси. Лише біля каси я помітив, що це за папірець у мене в руках: на шматку паперу була заява про те, що я прошу вищевказану організацію надати мені платні послуги. Увагу привернув розділ «Супутні послуги», де в одному з рядків написано: «Послуга консультаційного характеру з питань громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб.» Ціна навпроти — 6,23 грн. Найцікавіше те, що мені ніхто не пояснив, яку ж таку консультацію я отримав. У черзі до каси з’ясувалось, що й решта громадян, які тримали в руках такі ж папірці, мали заплатити за консультацію, яку не отримували. Володимир ТОРБІЧ.

Коментар начальника відділення громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Рівенського МВ УМВС Людмили Габрієль: — Подібні скарги надходять на нашу адресу. Рівняни досі не можуть звикнути, що з осені минулого року наша служба, так само як і решта відділень в Україні, перейшла на нові види платних послуг, що затверджено постановою Кабінету Міністрів від 7.07.2003 року № 478 та відповідним відомчим наказом. З витягом із цього документа, де зазначені види та розміри платних послуг, громадяни можуть ознайомитися на наших інформаційних стендах у відділенні. Платні послуги надаються лише за наявності письмового звернення громадян, в якому вказуються особисті відомості заявника та вид платної послуги. Бланки подібних звернень друкуються на комп’ютері нашими операторами і тому людина, яка до нас прийшла, має поставити лише свій підпис та вказати, яку саме послугу вони хочуть отримати. Тарифи на всі види платних послуг обумовлені відповідною постановою і діють на всій території нашої держави. В той же час, за відсутності такого письмового звернення плата за послуги не стягується і послуги не надаються. До того платні послуги можуть мати вибірковий характер. Якщо до нас звертається людина, яка неспроможна сплатити за послуги, ми виготовляємо для неї документи безплатно. Що ж стосується умов, в яких працює наша служба, то вони справді далекі від ідеальних. Але за такий короткий проміжок часу дуже складно щось кардинально змінити. Хоча позитивні зрушення вже є. Наприклад, паспортна служба Рівного однією з перших почала заповнення паспортів на оргтехніці, а не вручну, як досі практикується у деяких подібних установах України. Крім того, нам вдалося облаштувати власний фотосалон і касу, для того, щоб клієнтам не доводилося бігати по місту в пошуках, де сфотографуватися чи заплатити за послуги. Тому, вважаю, звинувачення на адресу нашої служби є безпідставними.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також