Конституційний Суд України у вівторок виніс рішення про те, що обрані на позачергових виборах депутати місцевих рад та міські голови керуватимуть повний термін. А це означає, що Володимир Хомко буде повноправним господарем у Рівному впродовж чотирьох років. Міський голова не приховує задоволення, адже це рішення йому «розв’язало руки для здійснення деяких стратегічних планів». Адже досі, готуючись до чергових виборів, які мали відбутися менш ніж через рік, свідомо уникав прийняття непопулярних рішень. Яких кроків, причому не для всіх приємних, тепер слід очікувати від очільника Рівного?
Вуличній рекламі — економічний бій Ще донедавна на розміщену без будь-яких дозволів вуличну рекламу Володимир Хомко заплющував очі. Тепер він, хоча й розуміє, що цим позбудеться у багатьох симпатій, обіцяє дати їй серйозний бій. — Ми розробили карту, на якій позначили крапками всі рекламні щити, які є у місті, — розповів п. Хомко. - І тепер будемо на їхніх власників впливати економічним шляхом: дуже серйозно піднімемо плату за розміщення реклами, бо нам її стільки, як нині, у місті не потрібно. Тож «виживуть» у цьому бізнесі сильніші. Зате на вулицях міста будуть лише ті рекламні щити, які гарно зроблені, погоджені з міською владою. Ми підберемо для рекламних конструкцій єдиний фірмовий колір і вимагатимемо, щоб власники стежили за їхнім естетичним виглядом, утримували в належному стані.
”Кожне село свою маршрутку до центру Рівного не пускатиме” Ще одним кроком, зробити який до чергових виборів Володимир Хомко не наважувався, має стати заборона проїзду через центр Рівного приміського та міжміського пасажирського транспорту. — Якщо всі маршрутки з сіл проїжджатимуть через Рівне, ми загубимо місто, — аргументує міський голова. - Бо не буде ні чим дихати, ні як проїхати. Тож на кожному в’їзді у Рівне я хочу зробити невеликі автовокзали, які обслуговуватимуть пасажирів зі свого напрямку. Тоді жодна приміська чи міжміська маршрутка містом не їздитиме. Адже на автовокзалах пасажири зможуть пересісти на міський громадський транспорт. Звісно, щоб розвантажити місто від авто, необхідно сучасні маршрутні таксі замінити автобусами. Для цього треба закупити великі автобуси з низькою підлогою, на зразок тролейбуса, який ми недавно придбали. Автобуси рухатимуться суворо за графіком, і їхня кількість буде обмежена. Звісно, такий крок не всім сподобається. Але такого, щоб кожне село пускало свою маршрутку до центра у Рівного, не буде. Також я мрію, щоб всі автобуси в місті працювали на газу, що зменшило б забруднення повітря. До речі, щоб втілити ці ідеї в життя і розробити за законами науки транспортні схеми міста, вчора Володимир Хомко зустрічався з керівництвом університету водного господарства. Адже хоче, щоб до формування бюджету наступного року науковці надали свої розробки, які місто змогло б негайно профінансувати. Крім цього, міський голова обіцяє прислухатися до думки рівнян щодо влаштування тих чи інших міських маршрутів, з’ясувати, куди і скільки людей по місту їздить тощо. Для цього він навіть готовий провести спеціальне соцопитування.
Замість «черепашок» — кількаповерхові стоянки Викликати антипатії чималої кількості рівнян Володимир Хомко ризикує і через обіцянку взятися за незаконно встановлені металеві гаражі, які нині розташовані у дворі майже кожного будинку. — Такого немає ніде у світі, — говорить міський голова. - Мешканці Рівного, де їм заманеться, самовільно займають газони і встановлюють гаражі. Щоб навести лад у цьому питанні, ми нині реєструємо підприємство «Рівнепарксервіс», яке займеться облаштуванням у місті стоянок. Це буде приватно-комунальне підприємство. Бо у нас немає грошей, щоб створити його самотужки, але ми хочемо впливати на ситуацію. Спробуємо побудувати стоянки, зокрема кількаповерхові. Такі стоянки, які швидко монтуються, виробляють в Україні. Вони мають спеціальні ліфти, щоб піднімати автомобілі. Нині заступник міського голови Олексій Хмилецький з’ясовує все про ці стоянки. Звісно, для інвалідів, інших пільгових категорій будуть преференції. Для їхніх металевих гаражів будуть відведені спеціальні місця недалеко від їхніх будинків. Решта городян ставитимуть автомобілі або на стоянках, або на вулиці, як це роблять в усьому цивілізованому світі. А «черепашок» під вікнами будинків не буде. Про інші можливі непопулярні кроки Володимир Хомко воліє мовчати. Каже, що має багато задумок, але оскільки сам не любить «людей, які багато фантазують», а потім обіцяне не виконують, поки що про них не розповідатиме.