Неапетитний сюрприз чекав на рівнянку, яка придбала батон у продуктовому кіоску біля супермаркету в мікрорайоні "Ювілейний". Жінка скаржиться, що знайшла у м'якоті хробака. На її думку, він міг опинитися там через неякісне або погано просіяне борошно.
— Я часто купую у тому ларьку хліб, бо він там завжди свіжий. В суботу по обіді я взяла батон за 4,5 гривні; половину ми з'їли, а коли я захотіла відрізати ще одну скибку для дитини, то раптом побачила у ній чорну цятку. Придивилася ближче, а там — запечений хробак! — розповідає пані Ольга. — Апетит пропав одразу, мазати решту хліба маслом вже не стала. Більше в цьому кіоску нічого не купуватиму. Хочу лише попередити інших, щоб були обачними при виборі хліба. Жінка не має товарного чека на батон, бо в кіоску його не видають. Через це і не може довести, що придбала неякісний продукт саме там. Тетяна Котик, в.о. начальника інспекції з питань захисту прав споживачів у Рівненській області, радить завжди вимагати розрахунковий документ, чек або квитанцію, де вказано прізвище підприємця: — Без наявності розрахункового документа покупець позбавляє себе можливості довести факт купівлі у певному місці. Він може звернутися до нас, але ми не можемо піти до того кіоску з негайною перевіркою. Тому радимо робити покупки лише у супермаркетах або в магазинах, які працюють вже не перший рік і яким ви довіряєте. Наприклад, нещодавно до нас звернувся споживач, який поскаржився на рибу, яку він придбав на ринку. Однак підприємець стверджує, що це не його товар і він його вперше бачить. Якби той чоловік купив рибу в магазині і отримав документ на підтвердження, він зміг би пред'явити претензії підприємцю. У випадку з батоном покупець також може звернутися з письмовою скаргою до виробника продукції або до санітарно-епідеміологічної служби.