За інформацією «Укравтопрома» автомобілі з дизельним двигуном на українському ринку перевалили за третину. Ціна дизпалива нижча, але автомобілі — дорожчі.
Наприклад, у загальному обсязі продажів Porsche в Україні частка дизельних моделей зросла з 19% в 2010-му до 28% у цьому році. Трохи менше — на 9% — зросли продажі дизельних версій у Audi. Цього року вони сягнули 35%, а минулого — 26%. За словами представників імпортерів Mercedes-Benz і Volvo, вже декілька останніх років близько 60% їхніх продажів займають саме автомобілі з дизельними двигунами. Також щороку автоконцерни пропонують моделі з усе меншою витратою палива. До прикладу, якщо в 2006-му році розхід у Porsche Cayenne S становив 14,9 л/100 км, в 2008-му — 13,7 л, то в моделі 2011-го року — 10,5 л. Окрім цього, покращилися і характеристики автомобілів. «Дизельні моделі стали динамічнішими завдяки збільшенню крутного моменту при менших обертах», — повідомив бренд-директор Porsche компанії Winner Imports Ukraine Сергій Корольов. За його словами, це дозволяє швидше розвивати швидкість і краще пересуватися бездоріжжям. Маркетинг-менеджер Audi компанії «Порше Україна» Людмила Руль додає, що серед інших переваг дизельних автомобілів — нижчий рівень шуму завдяки відсутності вібрацій від двигуна. Та, мабуть, найважливішим для українців, є те, що, у порівнянні з бензином, вартість дизельного палива зростає повільніше. Керівник управління дрібнооптових і крупнооптових продажів «ТНК-ВР Коммерс» Вадим Фомін зазначає, що це пов’язано з тим, що при переробці нафти дизельного палива виробляється у декілька разів більше, ніж бензину, та те, що один із основних постачальників палива в Україну — Росія збільшила відвантаження саме дизельного палива. «Ще один чинник — прагнення держави не допустити значне подорожчання «дизеля». Це паливо використовується в сільському господарстві, і ціна на нього впливає на вартість харчових продуктів», — пояснив директор консалтингової компанії «А-95» Сергій Куюн. Одним з недоліків є те, що вартість дизельних автомобілів у середньому на 10-15% вища бензинових аналогів і знижуватись вона не буде. «Передумов до їх здешевлення немає, так як собівартість виробництва дизельних двигунів вища. Преміальні автомобілі купуються, як правило, не на останні гроші. Ставки автокредитування також дуже великі», — заявив генеральний директор компанії «Віпос» (імпортер Ferrari, Lamborghini і Bentley) Віктор Постельніков.