Вибираємо солодкий «сніг»

1630 0

Ми у соцмережах:

Вибираємо солодкий «сніг»

У найкращому морозиві — молочному, вершковому, пломбірі — ні в якому разі не повинно бути рослинних жирів. Інакше воно повинно називатися «Морозиво з комбінованим складом сировини». На жаль, часто виробники «забувають» вказати цю інформацію.

Дивимося на склад У найкращому морозиві — молочному, вершковому, пломбірі — ні в якому разі не повинно бути рослинних жирів. Інакше воно повинно називатися «Морозиво з комбінованим складом сировини». На жаль, часто виробники «забувають» вказати цю інформацію. Відразу відкладайте вбік морозиво, до складу якого входить саломас — гідрогенізована рослинна олія. Вона містить транс-ізомери, небезпечні для здоров’я. А от якщо ви побачите, що в складі зазначено не молоко, а вершки або сухе молоко, нічого страшного: використання цих інгредієнтів при виготовленні морозива в Україні дозволено. Плодово-ягідне морозиво і фруктовий лід, на жаль, дозволено робити як з натуральних компонентів (фруктові соки, пюре, джеми), так і на основі цукрового сиропу з додаванням барвників і ароматизаторів. Вибір за вами — читайте склад і вирішуйте, що хочете купувати. Список інгредієнтів, з яких зроблене морозиво, вказується в порядку зменшення їхньої кількості. Тобто якщо в полуничному морозиві сама полуниця зазначена наприкінці списку, а в числі перших — полуничний ароматизатор, то його тут буде більше, ніж натуральної ягоди. Звертайте увагу на жирність: у молочному морозиві вона повинна бути 0,5-7,5%, у вершковому — 8-11,5%, у пломбірі — 12-20%. Отже, якщо на брикеті написано «пломбір» і «10% жирності», пломбіром це називати не можна. Краще вибирати морозиво без консервантів. Однак у плодово-ягідному вони будуть у будь-якому разі. Якщо в складі наявні підсолоджувачі, на упакуванні обов’язково повинно бути зазначено, що цей продукт рекомендується для діабетиків.

Вид, смак, запах Не беріть деформований продукт — його форма говорить про те, що він був розморожений, а це недопустимо, адже в такому разі відбувається зміна консистенції морозива, що погано впливає на смак, а також встигають розвинутися небезпечні для здоров’я мікроорганізми. З тієї ж причини не треба брати підталий брикет. Нерівномірний колір морозива означає, що при його виробництві були погано перемішані інгредієнти. Морозиво з фруктовими добавками краще брати природних кольорів: надто яскраві свідчать про велику кількість барвників. Якщо в морозиві трапляються шматочки льоду, це показник того, що при виготовленні в нього було додано більше води, ніж треба, і процес заморозки відбувся неправильно. Якщо пробуючи морозиво, ви відчуваєте «пісок» на зубах, сильний хрускіт — це значить, що морозиво при виготовленні неправильно заморожували і лактоза, яка міститься в молоці, утворила великі кристали. Шкоди від такого продукту не буде, але їсти його буде не зовсім приємно. Зверніть увагу, що поверхня шоколадної глазурі не повинна бути покрита крапельками води — це говорить про неправильне зберігання. На ній не повинно бути білого нальоту — він виникає через порушення технології виробництва або при використанні неякісних інгредієнтів (якщо глазур на рослинних жирах). ”Гумовий» на смак вафельний стаканчик скаже про те, що його погано пропекли, або неправильно замісили тісто. Неякісно зробленими вважаються і дуже крихкі або пригорілі стаканчики.

Упакування і зберігання Дивіться, щоб упакування не було пошкоджене, — у такому разі є шанс проникнення в продукт мікробів. На ньому повинно бути зазначено: назву і повну адресу виробника, масу продукту, його калорійність, кількість білків, жирів і вуглеводів, номер партії, умови і термін зберігання, дату виготовлення (або дату закінчення реалізації). Не ризикуйте купувати морозиво в упакуванні, малюнок якого відбивається на руках, адже якщо в нього така якість, то і сам продукт викликає побоювання. Максимальний термін зберігання морозива — 12 місяців, але це не означає, що варто ризикувати, купуючи цього літа продукт, який лежить з минулого літа. Експерти: Ніна Кільдій, керівник відділу тестувань Науково-дослідного центру незалежних споживчих експертиз «ТЕСТ» і Лілія Туровська, виконавчий директор Асоціації українських виробників «Морозиво і заморожені продукти».


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також