Вирваний зуб

1615 0

Чотирирічній дитині в міській дитячій стоматполіклініці вирвали замість хворого здоровий зуб. В результаті у дівчинки піднялася температура і її довелося вести на прийом у приватний стоматкабінет, де хворий зуб було врятовано. Обурені халатністю медиків стоматполіклініки, батьки дівчинки звернулися до обласного управління захисту прав споживачів.

Як розповіла начальник управління Євгенія Мосіюк, на керівника стоматполіклініки було накладено штраф у сумі 500 гривень. Однак вона сплатила лише 200 грн. з цієї суми, оскільки у тому, що трапилося, не визнала своєї вини. Тим часом батьки потерпілої дитини збираються звернутися до суду. Євгенія Мосіюк вважає цей випадок одним з найбільш вражаючих у своїй роботі й наводить ще один, який стосується обласного спеціалізованого дошкільного дитбудинку. У цьому закладі, здійснивши перевірку за скаргою, яка надійшла від працівників дитбудинку, захисники споживацьких прав виявили 14 ящиків мюслі з закінченим терміном придатності. Цей продукт надійшов для харчування дітей як гуманітарна допомога. На керівника дитбудинку, яка, за словами п. Мосіюк, «не вбачала нічого страшного у виявлених порушеннях», було накладено штраф. Втім, не тільки цими проблемами доводиться перейматися управлінню захисту прав споживачів. Його працівники також зайнялися перевіркою гуртожитків міста і виявили, що, приміром, у гуртожитку на вулиці Відінській, 10 два роки немає гарячої води, живуть у ньому особи без будь-яких передбачених для цього документів (угод). Не справив враження на захисників споживацьких прав і славнозвісний гуртожиток №6 Рівенського державного гуманітарного університету. Тут у кімнатах на трьох, як виявили вони, живуть по шестеро студентів. Провівши нещодавно перевірки у Корецькому районі, працівники управління переконалися, що майже у кожному торговельному закладі реалізують товари із закінченим терміном придатності, причому серед них багато продуктів дитячого харчування: печива, цукерок. У цьому ж районі вони зустріли відверте ігнорування своєї діяльності, адже деякі підприємці просто перед носом перевіряючих зачиняли двері. В результаті до перевірок довелося залучати працівників міліції. На жаль, потік скарг від громадян до управління захисту прав споживачів не зменшується. За десять місяців цього року їх надійшло 1334. 90% з усіх звернень, за словами п. Мосіюк, було розглянуто на користь споживачів, у результаті їм було відшкодовано збитки у сумі 220,5 тисячі гривень. Причина надходження майже половини усіх скарг до управління захисту прав споживачів — неналежним чином надані послуги. З них найчастіше у список неякісних потрапляють житлово-комунальні, побутові та послуги з автопасажирського перевезення. Дуже багато скарг, як повідомила начальник управління Євгенія Мосіюк, надходить на послуги, які надає приватне ЖКП «ВВ». Скаржаться також рівняни на несправність і зупинку ліфтів у місті, невчасне теплопостачання. Часті скарги на перевізників пасажирського транспорту, зокрема на їх некоректну поведінку, змусили здійснити їх перевірки. Результат був невтішним: у майже всіх перевізників відсутні страхові свідоцтва пасажирів, а подекуди у водіїв немає документів на перевезення. Що стосується скарг на неякісні придбані товарі, то найчастіше своє невдоволення рівняни висловлюють взуттям, побутовою технікою, швейними виробами. Допомогти у цих випадках працівники управління захисту прав споживачів можуть лише при наявності документа про придбаний товар, зокрема чека. Тому вони радять краще робити покупки в магазині, а не на базарі. Адже в спеціалізованому торговельному закладі, хоч ціна буде вищою, зате дадуть чек і гарантію на товар.


Поділися з нами новиною! Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Коментарі (всі коментарі проходять модерацію)

Залиште вiдповiдь

Читайте також