З початку року до керівництва облдержадміністрації звернулося з листами, заявами та скаргами 3940 громадян, що у 2,1 рази більше, ніж за такий же період торік. У тому числі на особистому прийомі у голови адміністрації та його заступників побувало 1853 громадяни, що також у 2,1 рази більше, ніж протягом січня—червня 2004 року. Від органів влади вищого рівня, народних депутатів України, громадських організацій, засобів масової інформації надійшло 874 звернення громадян області, що на 19,9 відсотка більше від аналогічного періоду минулого року.
З початку року до керівництва облдержадміністрації звернулося з листами, заявами та скаргами 3940 громадян, що у 2,1 рази більше, ніж за такий же період торік. У тому числі на особистому прийомі у голови адміністрації та його заступників побувало 1853 громадяни, що також у 2,1 рази більше, ніж протягом січня—червня 2004 року. Від органів влади вищого рівня, народних депутатів України, громадських організацій, засобів масової інформації надійшло 874 звернення громадян області, що на 19,9 відсотка більше від аналогічного періоду минулого року. Суттєве зростання скарг і заяв, втім, владу не тривожить, а навпаки тішить. Звітуючи про роботу зі зверненнями громадян, керівник апарату облдержадміністрації Іван Турко заявив:: «обласна державна адміністрація вважає звернення громадян та питання, які вони порушують, індикатором рівня соціально-економічного розвитку регіону, ефективності роботи органів влади, тому розгляд звернень, організація особистого прийому громадян є важливим чинником довіри людей до влади». Щоправда, при цьому визнає, що не всі питання вирішують на рівні області — до обласної державної адміністрації, у тому числі і від центральних органів влади, надійшло 175, або на 29,5 відсотка більше повторних та 442, або у 5,6 рази більше колективних звернень громадян. Аналіз свідчить, визнають чиновники, що переважна частина повторних і колективних звернень громадян в органи влади зумовлена неспроможністю їх вирішення на місцях, зокрема, через відсутність необхідної суми коштів на надання матеріальної допомоги, вільного житлового фонду та позачергового забезпечення житлом пільгової категорії громадян, надання житла за направленнями на переселення із зони, забрудненої внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, виділення земельних паїв, максимально наближених до місць проживання, призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми, встановлення індивідуального опалення, виплати заборгованості із заробітної плати, телефонізації осель тощо.