Як доїхати до села?

2403 0

Ми у соцмережах:

Як доїхати до села?

Із 25 внутріобласних маршрутів, які «розігрувалися» на останньому конкурсі серед перевізників, підприємці взяли лише 7. Решта — 18 маршрутів, які здебільшого пролягають від райцентрів до сіл області, лишилися без заявок. Однак в облдержадміністрації запевняють — проблем з тим, щоб доїхати до сіл, не виникатиме.

Голова правління громадської організації «Спілка водіїв» Сергій Овчинніков причиною того, що підприємці не бажають возити людей по селах, вважає жахливі дороги, нерентабельні тарифи та жорсткі умови конкурсу, які вимагають від перевізника нові автобуси та не дозволяють користуватися переобладнаними авто, наприклад, «Мерседесами». — На конкурсі діє обмеження стосовно транспорту — йому має бути до 10-15 років з дати випуску, - говорить Сергій Овчинніков. — В той же час, сполучення «районний центр — село» здебільшого не має асфальтового покриття або ж воно в жахливому стані. То який дурень купить новий автобус для того, щоб він два рази проїхався по тих дорогах і став? Тому треба дозволити їздити переобладнаними транспортними засобами ще хоча б на рік-два. Інакше ми повернемося до ситуації, коли між селами не буде транспортного сполучення. Звісно, щоб закрити дірки на маршрутах, чиновники «пускають» туди 20-30-літні ЛАЗи. Але чим далі, тим буде гірше. Начальник головного управління промисловості та розвитку інфраструктури Олександр Сергієнко пояснює: — Всі ці маршрути, які були винесені на конкурс, обслуговуються й зараз. До того ж на цих маршрутах працюють ще й інші перевізники, з якими уклали договори раніше. Причини того, що перевізники не взяли участі в останньому конкурсі, різні — один не встиг ліцензію оформити, інший — зареєструвати машину. А одного ми взагалі зняли з конкурсу, бо він подав авто, яке знято з обліку реєстрації в ДАІ. Збиткові маршрути, так звані соціальні, ми намагаємося об’єднати з рентабельними. Але тоді й автобусів треба більше. А на сьогодні підприємців, які мають достатню кількість авто, не так багато. В основному мають по 2-3 автомобілі. Втім, по кожному маршруту робота ведеться. Знаю, що люди готуються і подадуть документи вже на наступний конкурс. Якщо вийде так, що і наступного разу маршрути залишаться без перевізників, то будемо їх об’єднувати. Без транспортного сполучення села не залишимо. Якщо авто відповідає всім вимогам (а це термін використання до 10 років для міжміських маршрутів та до 15 років для маршрутів всередині району) і нема претензій до перевізника, то з ним укладаємо договір на 5 років. Але є такі віддалені населені пункти, як Дубровиця чи Зарічне, де такі дороги, що нового «Еталона» туди не поставиш, а «Мерседес» навіть якщо й старіший, але технічно витриваліший. До речі, є перевізник, який ЛАЗами їздить — він їх регулярно ремонтує, тому ми з ним уклали договір на один рік. Якщо дообладнання автомобіля пройшло реєстрацію через органи ДАІ, ми його допускаємо до конкурсу. Є також проблема із тарифами. Наприклад, згідно із формулою, за якою 1 км коштує 20 коп., до Шпанова можна доїхати за 1,55 грн. У Рівному проїхати одну зупинку коштує 2 гривні. То є в цьому логіка? Нині в управлінні економіки готують новий тариф — планують збільшити до 23 коп. за кілометр.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також