На сторінці Рівненської ОДА під постом "Як діяти, якщо відчуваєте в себе симптоми ГРВІ або ж маєте підозру, що захворіли на коронавірус?", журналістка Світлана Федас дала поради чиновникам.
- Спершу потрібно потрапити до лікаря, чи не так? А це не так просто. На сайті центру в місті Костополі немає мобільного номера реєстратури, сімейний лікар Наталія Шелевицька веде прийом і дратується, що до неї у цей час телефонують, як записатися. У декларації з лікарем вказаний якийсь номер, за яким відповідають, що він "часний". Виявляється, що це номер керівника центру Олени Войцехівської, але таке вдалося мені як журналісту, бо у мене її номер записаний окремо. А людині з села, наприклад? Вважай, що така людина вже "потрапила на прийом".
Врешті мені дали номер реєстратури, і лише там дівчина повела розмову по суті: кому потрібна допомога і чи є підвищена температура тіла. Ну. власне, якщо хочу на прийом до лікаря, то, напевно, не на манікюр чи кіно обговорювати. Якщо температура бодай 37, то на прийом в поліклініку не можна - треба телефонувати до свого лікаря! А якщо нормальна, то на сьогодні талонів нема, а на завтра будуть завтра. Але приходити треба з самого ранечку, бо їх швидко розбирають, може не вистачити.
Ну то як, готові до епідемії? Цілодобову лінію відкрили, а нащо вона? У них там є телефони реєстратур, чи талони, може, є? Чи які поради там можна отримати по суті?