Акумулятор зарядили. Чи надовго вистачить?

2810 0

Ми у соцмережах:

Акумулятор зарядили. Чи надовго вистачить?

Покупці не знають своїх прав, і мало обізнані в тому, як діяти у разі, наприклад, невдалої покупки. Ситуація, яка трапилась з рівнянином В'ячеславом Мельником, це підтверджує.

— Нещодавно я купив акумулятор до автомобіля в гіпермаркеті "Епіцентр", — розповідає В'ячеслав Мельник. — Вдома виявилося, що він не працює, і я повіз його назад. Однак в магазині мені сказали, що замінити товар я зможу лише у Рівненській філії ТОВ "Укравтозапчастини", що знаходиться на вулиці Пирогова, 40. Там акумулятор мені замінили. Однак пропрацював він лише два дні. Тоді я звернувся в інспекцію з питань захисту прав споживачів. Однак там пояснили, що скаргу мою прийняти не можуть, спочатку я маю написати звернення до магазину, де купував товар. Я ще раз повіз акумулятор в "Укравтозапчастини". Його забрали і через два дні мені зателефонували, що пристрій зарядили і я можу його забрати. Але ж справний акумулятор, як правило, може працювати кілька років без підзарядки. Тож тепер я взагалі не знаю, хто мені може допомогти. Микола Тарасюк, головний спеціаліст інспекції з питань захисту прав споживачів: — Згідно із законодавством, перед тим як звернутися до інспекції, покупець має скористатися своїм правом споживача. А саме написати звернення до закладу, де зробив покупку, чи до виробника з проханням або замінити товар, або повернути гроші. За 14 календарних діб магазин має дати відповідь. Якщо вона не влаштовує покупця, лише тоді він може звернутися зі скаргою до нас. Це стосується покупки будь-якого товару. Якщо ж продавець чи виробник не хоче обмінювати товар, пояснюючи це тим, що прилад справний, покупець має право замовити незалежну експертизу. Якщо після цього виявиться, що товар усе ж зламаний, то за експертизу має заплатити продавець чи виробник. В іншому випадку платить споживач. Найімовірніше, цю експертизу проводить сервісний центр, однак про це покупцю варто запитати у магазині, в якому продають подібні речі. Якщо обміняний товар також виявився несправним, як у випадку В'ячеслава Мельника, тоді, можливо, це технічний брак, за що має відповідати виробник. Однак це треба з'ясовувати. Олена Лисюк, юрист гіпермаркету "Епіцентр": — Якщо акумулятор несправний, ми можемо його обміняти. Для цього покупець має звернутися до нас із письмовим зверненням та чеком чи гарантійним талоном. Таке звернення до нас поки що не надходило. Якщо ж треба встановити причину неполадки, тоді сервісний центр має дати відповідний висновок. Наш працівник порадив п. Мельнику звернутися до філії "Укравтозапчастини", очевидно, тому, що це або постачальник, або представник постачальника цього товару. Якщо це так, тоді ми без проблем обміняємо акумулятор або ж повернемо гроші. Це залежить від бажання покупця.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також