Голова Рівненської облдержадміністрації Василь Берташ боїться того ж самого, що і його попередник Віктор Матчук — гніву Президента через велику кількість скарг і звернень рівнян до Кабміну та голови держави.
Порушуючи цю тему на колегії облдержадміністрації, Василь Берташ розкритикував підлеглих у районах за формальні відповіді-відписки. А міському голові Рівного Володимиру Хомку порадив, як потрібно вирішувати проблеми, адже найбільша кількість скарг надходить саме з Рівного. — Щоб звернення громадян були на контролі в кожного голови РДА і в кожного керівника як правоохоронних органів, так і управлінь, — наказав Василь Берташ. — Люди роками чекають на вирішення проблеми, а їм відписують, що немає грошей і можливість їх виділення буде розглянута при формуванні бюджету на наступний рік. Минає наступний рік, а гроші так ніхто і не передбачив. Найбільше скарг — від міста Рівного, і з питань дріб’язкових: щодо заміни покрівлі, десь водопровід тече, там тепла немає і тому подібне. Це питання територіальної громади міста, яким керує Володимир Хомко, це його компетенція. І я з ним говорив про те, що роботу зі зверненнями громадян треба налагодити. Скаржаться, в основному, ветерани та пенсіонери. Я б хотів, щоб місто якісь нетрадиційні підходи застосувало. У вас же 3 тисячі підприємців. Можна їх попросити, щоб відремонтували дах чи внутрішні мережі. Ці елементарні питання треба вирішувати, а не чекати, поки в бюджеті з’являться гроші. Ми в області звертаємося до підприємців, меценатів і вирішуємо такі проблеми. Відписка — це неправильно. Хочу наголосити, якщо менше йде скарг від області до Адміністрації Президента, до уряду, тоді зовсім інше ставлення до обласної державної адміністрації і до районних адміністрацій — значить, влада на місцях працює.