І волосся не виростає, і тиск не знижується

1687 0

Ми у соцмережах:

І волосся не виростає, і тиск не знижується

Ірина Удовиченко, провідний спеціаліст Рівненської облінспекції з питань захисту прав споживачів, розповіла, на що саме найбільше скаржаться рівняни, купуючи товари та замовляючи послуги. Зокрема, як продають БАДи, обманюючи покупців, та лікувальні прилади як панацею від усіх хвороб.

За словами п.Удовиченко, до інспекції надходить чимало скарг на біологічно активні добавки (БАДи) та лікувальні прилади, які широко рекламують, стверджуючи, що і волосся від них почне рости, і тиск знизиться. Найчастіше страждають, спокусившись на таку рекламу, пенсіонери. Приміром, людина почула по радіо рекламу препарату, який знижує тиск, і звернулася за ним на телефонну лінію. До неї після цього кур’єр привозить товар, показує санітарно-гігєнічний висновок на нього, обіцяє суттєву знижку і вже за тиждень — зниження тиску. Споживач вживає цей препарат, а результату — нуль. Заглянувши повторно у санітарно-гігієнічний висновок, виявляє, що він не від того препарату. Споживач телефонує на телефонну лінію, на яку звертався, а такого номера вже не існує. — Ще один приклад: людина в мережевій компанії «AMWАY» купила біологічно активні добавки за 2076 гривень, — розповіла ІринаУдовиченко. — Їй консультант компанії при купівлі роз’яснив, що цей комплекс усуває нестачу вітамінів та мікроелементів при неповноцінному харчуванні. Коли людина принесла препарат додому, вичитала на упаковці, що БАД можна приймати лише як добавку до раціону при повноцінному харчуванні. Тож звернулася зі скаргою до інспекції.

В Інтернеті ціна менша, а ризик — більший — Почастішали скарги на якість сенсорних мобільних телефонів Nokia C3-01, — розповіла Ірина Удовиченко. — Споживачі вказували на те, що в телефонах вже через деякий час після придбання не працює сенсор, динаміки. За однією такою скаргою наші спеціалісти виїжджали в Березне, де був придбаний телефон. Сервісний центр у Рівному підтвердив, що при його виробництві був допущений брак. В результаті споживачу повернули 1739 гривень. Збільшилася кількість скарг з приводу придбання товарів через мережу Інтернет. Втім, в таких випадках нам складніше допомогти споживачу, ніж при купівлі у реальному магазині. Тут тяжче з’ясувати, хто і де виготовив товар, не можна його оглянути. Тож роблячи покупки в Інтернет-магазинах, споживачу потрібно пам’ятати, що він іде на ризик.

Цегла — як порох У лютому до інспекції надійшла скарга від мешканки Луцька на неякісну цеглу. Як розповіла п.Удовиченко, жінка придбала її на приватному підприємстві «Млинів-Трейд» і скаржилася, що при укладанні цегла розсипається. Спеціалісти інспекції з питань захисту прав споживачів з директором цього приватного підприємства виїжджали до Луцька. І обстеживши на території новобудови споживача цеглу, встановили, що вона справді непридатна для виконання будівельних робіт, оскільки не випалена так, як потрібно. Тож споживачу було повернуто за неї 10 тисяч гривень.

”Примхи» із цвіллю Довелося цього року працівникам інспекції з питань захисту прав споживачів провести перевірку і в супермаркеті «Сільпо», що на вулиці Київській. Рівнянка поскаржилася, що придбала у цьому магазині торт «Жіночі примхи», а коли вдома розрізала його, виявила, що він всередині цвілий. Але працівники супермаркету відмовилися їй повернути гроші за неякісний товар. Тому жінка звернулася в інспекцію з питань захисту прав споживачів. Працівники інспекції за її заявою відібрали шматочки торта на лабораторне дослідження. І воно підтвердило його невідповідність держстандарту за мікробіологічними показниками. Крім цього, у супермаркеті було виявлено й інші порушення. Приміром, заморожена риба тут містила льоду більше, ніж передбачено нормами тощо.

Не задовольняють послуги Масово рівняни скаржаться на приватну фірму «Санком-Рівне», яка здійснює вивезення сміття з частини території міста. Споживачі обурені, що фірма не укладає з ними договори про надання послуг, ціни на послуги підвищує. Багато звернень до інспекції надходить від інвалідів та пенсіонерів, які скаржаться на те, що в їхніх будинках не працюють ліфти. Переважно це у випадках, де в ліфтах закінчився термін експлуатації. І через це Держгірпромнагляд заборонив їхню експлуатацію. — Часто мешканці міста також незадоволені якістю кабельного телебачення, — розповіла п.Удовиченко. — Скаржаться, що їм не роблять перерахунки за неякісні чи ненадані послуги, що в рахунках виставляють суми за ще ненадані послуги, в той час як платити споживач зобов’язаний за послуги, які вже отримав, а не наперед. Зверталася до нас людина, яка просила відключити кабельне телебачення, про що подавала заяву до надавача послуги. Однак їй телебачення не відключили і продовжували надсилати рахунки. А потім до споживача почали телефонувати колектори з погрозами порушити проти нього кримінальну справу за неоплату послуг. Нині ми розбираємося із цим випадком.

Куди звертатися споживачу? Понад 30 тисяч гривень повернули споживачам за неякісні товари після їхніх звернень до обласної інспекції з питань захисту прав споживачів у першому кварталі цього року. Загалом із 170 скарг, які надійшли в інспекцію, позитивно було вирішено 140. — Якщо вам продали неякісний товар чи надали неякісну послугу і відмовляються це визнати й компенсувати їхню вартість, звертайтеся до нас в інспекцію, що на вулиці Симона Петлюри, 5 в Рівному, — говорить п. Удовиченко. — Щоденно з 10-ї до 16-ї години у нас працює громадська приймальня. Звернення громадян ми реєструємо і вносимо в електронну базу даних інформацію про тих підприємців та підприємства, на які скаржаться. Потім перевіряємо тих, на кого найбільше скаржаться.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також