По обидва боки одного зв’язку

1968 0

Ми у соцмережах:

По обидва боки одного зв’язку

Троє мешканців Рівного одночасно звернулися до редакції «РВ» із скаргами на працівників Рівенської дирекції «Укртелекому». В кожного з них свої «телефонні» проблеми, свої доводи неправомірності чи халатності зв’язківців, але водночас є і спільне. А саме тривале намагання самотужки порозумітися з керівництвом «Укртелекому».

Іван КІШМАН: — Уже два роки нам з дружиною доводиться оплачувати рахунки за телефонні розмови на великі суми. Часто навіть сперечалися, хто говорив так довго. Суперечку вирішила моя хвороба. Три місяці я перебував у лікарні, а дружина у цей час проживала в дочки. Та рахунок оплати розмов по місту прийшов ще більший, ніж коли ми жили вдома. Я звернувся в «Укртелеком», але за якийсь час мені лише відповіли, що стороннього підключення до мого телефону не виявлено і помилкового нарахування розмов не було. Я ж почав сам вести облік, оскільки мій телефон висвітлює скільки хвилин триває розмова. В результаті з’ясувалося, що за три місяці мені приписали зайвих 1543 хвилини на суму 55 гривень. Я знову звернувся до зв’язківців, вже з вимогою надати мені роздруковку моїх розмов. Але механік, до якого мене направили, сказав, що такий документ може лише показати, бо давати на руки забороняє адміністрація. Два місяці я не отримував повідомлення за оплату за телефон. А в квітні мій телефон відключили від міжміських розмов, хоча питання оплати за міжміські розмови ніхто не ставив. Людмила ПРИСТУПА: — У вересні минулого року з мого номера телефону були зафіксовано міжнародні розмови з Ізраїлем та Іспанією на загальну суму 350 гривень. Я неодноразово зверталася в «Укртелеком» розібратися з цим питанням. Мені обіцяли перевірити лінію, а також облік послуг на комп’ютері. В результаті ж телефон просто відключили. Заборгованість я таки заплатила, тому що телефон потрібний мені для роботи. Довести, що я не вела вищезгаданих розмов, неможливо. Наталія БАБАК: — 12 грудня минулого року в мене забрали номер телефону. Борг за оплату телефону звичайно був, але частково сплачувався. Так, на 1 грудня 2002 року він становив 196 гривень. Але 27 грудня я заплатила 80 гривень, а наступного дня погасила борг повністю. Угода зі мною не була складена, умов надання послуг я не знала. Вважала, що телефон відключили до тих пір, поки я не заплачу всю суму боргу, оскільки абонплату мені нараховували навіть при відключеному телефоні. Написала чотири заяви в дирекцію «Укртелекому», але жодне з моїх звернень не розглянули, а незаконно забраний номер телефону мені так і не повернули. Коментує Ніна БІЛОУСОВА, заступник директора Рівенської дирекції «Укртелекому» з маркетингу: — Насамперед про телефонні розмови по місту. Обладнання, яке веде їх облік, сертифіковане і щороку перевіряється. Збої у роботі обладнання, щоправда, бувають, але вкрай рідко. В такому випадку центр технічної експлуатації дає нам довідку, і ми обов’язково проводимо відповідний перерахунок. Щодо власного обліку споживачами своїх розмов. Відверто кажучи, ще жодного разу вони не збіглися з нашим обліком. А все тому, що громадяни зазвичай рахують свої розмови посекундно. Тим часом як наше програмне забезпечення згідно з тарифними правилами базується на тому, щоб обліковувати кожну повну й неповну хвилину. Тобто якщо розмова тривала хоча б на кілька секунд довше однієї хвилини, вона вже обліковується як двохвилинна. Втім, якщо споживач таки заперечує розмови із свого телефону, проводиться грунтовна перевірка. Перевіряється робота обладнання, перевіряється лінія на можливість стороннього підключення, а також аналізуються роздруковки всіх розмов з телефону за півроку. Якщо номери з’явилися не вперше, а регулярно повторювалися й раніше і при цьому зауважень в абонента не було, зрозуміло, що говорив таки він. У випадку, коли під сумнівом міжнародні розмови, ми до всього сказаного також з’ясовуємо, чи є в абонента родичі або знайомі в державах, з якими проводилась розмова, чи не міг хтось з сусідів поговорити із закордоном під приводом місцевої розмови і т. д. Тепер щодо відключення телефону і про зняття номера. Видається, що в нас і так досить-таки пільгові умови для споживачів, ми надаємо їм достатньо часу для оплати своїх розмов, а саме до 20-го числа наступного місяця. Якщо ж абонент не заплатив, готується ще одне попередження і телефон відключається до погашення боргу. При цьому абонплата продовжує нараховуватися. Але тривати так може лише два-три місяці. Тобто якщо упродовж двох місяців абонент не розрахувався з боргом, ми даємо ще одне попередження, з письмовою відміткою про вручення особисто в руки. Відтак чекаємо ще один місяць, а потім забираємо в абонента номер, за десять днів до цього ще раз попередивши його. Ми вимагаємо стовідсоткового погашення заборгованості у встановлені терміни. Щоправда, в окремих випадках абонент може розраховувати на розстрочку боргу. Але для цього йому необхідно звернутися в «Укртелеком» з заявою, яку розглядатиме спеціальна комісія.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також