Рівняни скаржаться: масажний пояс не лікує

1830 0

Ми у соцмережах:

Рівняни скаржаться: масажний пояс не лікує

Майже 50 скарг надійшло за останні півроку до інспекції з питань захисту прав споживачів у Рівненській області з приводу придбання електромасажного пояса «Супутник». В інспекції кажуть, що такої кількості нарікань на один і той самий товар чи послугу давно не бачили. І хоча домоглися повернення коштів половині скаржників, перед придбанням «Супутника» радять добре подумати — особливо пенсіонерам.

пояс масаж Віра Ледньова, провідний спеціаліст інспекції з захисту прав споживачів у Рівненській області: — З вересня минулого року до нас надійшло 23 письмових і стільки ж усних заяв від тих, хто придбав побутовий електромасажний пояс «Супутник». Звертаються зі скаргами переважно люди похилого віку або їхні родичі. Розповідають, що прилад купили в дистрибуторів, які навідалися до них додому. Дехто придбав аж два «Супутники», бо повірив привітним гостям, що їхній товар допоможе покращити здоров'я. Охоче платили по 950-1300 грн. за пояс. Насправді ж «Супутник» не лікувальний засіб. І виробник цього не приховує — на упаковці немає жодного слова про лікувальні властивості приладу. Проте, як свідчить практика, люди на упаковку не дивляться. Один чоловік із Клеваня навіть довідку нам приніс із лікарні про те, що використання «Супутника» йому протипоказане за станом здоров'я — і ту взяв у медзакладі через півроку після купівлі. Підприємець, котрий реалізовує «Супутники», із Харкова. У половині випадків знаходимо з ним компроміс, у інших — він дає споживачам письмові відповіді про те, що повернення товару неможливе, оскільки він був у використанні. Підприємець закону не порушує, бо відповідно до ст.9 Закону України про захист прав споживачів, поверненню підлягає непродовольчий товар належної якості, який не був у використанні протягом 14 днів, не підійшов за розмірами, габаритами, кольором або за іншими функціями. А довести, чи користувався споживач таким товаром, як електромасажний пояс, наша інспекція не може — не має на це ані відповідної лабораторії, ні повноважень. Часто скаржаться також рівняни на неякісні мобільні телефони та іншу електронну техніку — найчастіше, на придбані в магазині «F5» та в інтернет-магазинах. Ще жаліються на супермаркети: несвіжі продукти на прилавках, різницю у цінниках, які їм вибивають на касі, з тими, що вказані на товарі. Як правило, у таких випадках споживачам, за наявності товарного чека, повертають їхні кошти або здійснюють заміну на інший товар. Але якщо підприємці не йдуть на компроміс, змусити їх піти назустріч споживачу наша інспекція не може — адже до 1 липня діє мораторій на проведення перевірок.

Записала Анастасія АДАМЧУК.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також