Минулого тижня вартість плодоовочевого кошика українського споживача знизилася ще на 3,6% після обвалу відразу на 22,4% тижнем раніше.
Минулого тижня вартість плодоовочевого кошика українського споживача знизилася ще на 3,6% після обвалу відразу на 22,4% тижнем раніше. Головною причиною падіння вартості плодоовочевого кошика стала картопля. «Зниження цін на картоплю і овочі змусило багатьох виробників відмовитися від реалізації продукції в надії одержати більш високу ціну в зимовий або весняний період, що, проте, практично ніяк не вплинуло на ринок, і ціни продовжували знижуватися», — говорить керівник проекту «АПК-Інформ: овочі та фрукти» Тетяна Гетьман. Морква за тиждень подешевшала на 9%, а цибуля — на 4-5%.