Якби попросив вибачення за гнилу капусту, то й претензій не було б

1791 0

Ми у соцмережах:

Якби попросив вибачення за гнилу капусту, то й претензій не було б

Салат із свіжої капусти із запахом гнилі принесли офіціанти одного з кафе, що на вулиці Млинівській, рівнянину Юрію Коробчуку та його друзям на закуску. Хлопці попросили у офіціантки ще й пакет, щоб було куди покласти цей салат.

— Наступного дня ми зустрілися з власником цього кафе, — розповідає п. Коробчук. — Я в присутності персоналу запропонував йому скуштувати цей салат і пообіцяв, якщо він це зробить і попросить вибачення, то претензій до їхнього закладу не буду мати. Він обурився і наказав персоналу більше мене та моїх друзів до закладу не пускати. Обурені таким ставленням, чоловіки написали скарги до інспекції з захисту прав споживачів та санстанції. В інспекції до скарги поставилися прохолодно — сказали, що підстав для позапланової перевірки закладу, яку потрібно погоджувати у Києві, немає, тим паче й заява написана неправильно... Натомість спеціалісти санстанції провели перевірку і оштрафували власника кафе. Юрій Ромець, начальник Рівненського міського управління головного управління Держсанепідслужби у Рівненській області: — З подібними заявами до нас звертаються нечасто. Зазвичай скаржаться на те, що десь щось більш ніж треба димить або шумить. Були два випадки скарг на неякісні цукерки, в яких знайшли черв'яків. На проведення позапланових перевірок ми також повинні отримати дозвіл з Києва. Ця процедура нам теж не дуже подобається, оскільки трохи тривала в часі, але вимушені її дотримуватися. Без дозволу можемо перевіряти, якщо від отруєння хтось потрапив у лікарню. У цьому випадку, на щастя, обійшлося без лікарні. Тому довелося звертатись у Київ по дозвіл. Нам його надали. Спеціалісти нашого управління провели перевірку того кафе і оштрафували власників закладу за виявлені порушення. Юрій Коробчук планує звернутися до суду, щоб стягнути з власника закладу відшкодування матеріальної та моральної шкоди. Каже — це має послужити йому та іншим власникам закладів громадського харчування наукою на майбутнє. А ще додає — якби персонал кафе та його власник визнали свою провину та попросили вибачення, то до них претензій не мав би.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також