Два провайдери у Національний університет водного господарства та природокористування постачали Інтернет уже кілька років. Тепер в університеті з'явилися кабелі ще й третього провайдера — "Тріолану". А з двома першими керівництво "водника" співпрацювати не хоче, бо невдоволене ні цінами, ні якістю надаваних послуг. В університеті прагнуть, аби їх обслуговував лише "Тріолан". Студентів, які за Інтернет віддають близько мільйона гривень щороку, долучили до обговорення проблеми. Студентське самоврядування підтримало ініціативу ректорату. Проте гуртожитки принаймні кілька перших місяців матимуть одразу трьох провайдерів, аби всі самі оцінили, хто постачає Інтернет краще.
Не задоволений НУВГП послугами ПП Пашинської та ЗАТ "Воля-кабель". З першим провайдером університет працює з 2010 року, з "Волею" ще довше. Чому відносини, можливо, з'ясовуватимуть навіть через суд розповідає в.о. ректора НУВГП Микола Корецький: — Оксана Пашинська — донька колишнього ректора університету Василя Гуріна. Незважаючи на конфлікт інтересів, у 2010 році НУВГП підписав кабальний для "водника" договір із Пашинською. Так, за договором, вона постачатиме послуги університету 10 років, що є взагалі нонсенсом для державного закладу. По-друге, згідно з договором НУВГП практично немає жодних прав, лише зобов'язання. Зокрема, й щодо дострокового припинення договору. Якби ми хотіли розірвати угоду, мали би сплатити Пашинській вартість усіх кабелів і техніки, яку вони встановили, а йдеться про мільйонну суму. Також повинні були б компенсувати кошти, які підприємство недоотримає внаслідок розірвання договору. Я взагалі дивуюся, як таку угоду могли підписати. Наші юристи встановили, що її взагалі склали некоректно, тому ми, можливо, подамо до суду. Тим паче, що Пашинська послуги надає не повністю. За договором передбачено, що вона має обслуговувати 13 об'єктів, натомість покриває лише шість. Зате коли ми оголосили, що "воднику" постачатиме послуги інша фірма, одразу від Пашинської, якої ми жодного разу в університеті не бачили, посипалися погрози, незрозумілі вимоги. Через мережу Інтернет розпочалося підбурювання студентів та виливання на керівництво університету бруду. Щодо "Воля-кабель", то їхніми послугами ми також не задоволені. Ще коли у грудні минулого року я став в.о. ректора, то намагався зв'язатися з регіональними представниками підприємства у Рівному і налагодити контакт. Проте на зустріч так ніхто і не прийшов. "Воля" без нашого дозволу почала постачати Інтернет у сьомий та восьмий гуртожитки. Ми жахнулися, коли побачили, як проклали кабелі в цих гуртожитках. Усе розкидане, жодним вимогам безпеки не відповідає. Також "Воля" погано надавала нам послуги: швидкість Інтернету була малою, Wi-Fi-зони підприємство нам не обладнало, а коли ми оголосили про конкурс провайдерів цієї осені, запропонувало нам такі зони лише у гуртожитках, а нам потрібно в корпусах, бібліотеках.
Представники компанії "Воля-кабель" |