Новий сервіс НАДРА БАНКУ для корпоративних клієнтів — «Мобільний Клієнт-Банк»

1680 0

Ми у соцмережах:

Новий сервіс НАДРА БАНКУ для корпоративних клієнтів — «Мобільний Клієнт-Банк»

Сьогодні НАДРА БАНК запустив нову послугу »Мобільний Клієнт-Банк», яка дозволяє клієнтам працювати автономно, не прив’язуючись до конкретного комп’ютера або робочого місця. Відтепер корпоративні клієнти зможуть здійснювати всі операції електронного документообігу між компанією і банком через Інтернет за допомогою мобільного телефону.

Сьогодні НАДРА БАНК запустив нову послугу »Мобільний Клієнт-Банк», яка дозволяє клієнтам працювати автономно, не прив’язуючись до конкретного комп’ютера або робочого місця. Відтепер корпоративні клієнти зможуть здійснювати всі операції електронного документообігу між компанією і банком через Інтернет за допомогою мобільного телефону. «Враховуючи специфіку діяльності корпоративних клієнтів, що передбачає активне ведення бізнесу, в тому числі і часті відрядження, НАДРА БАНК запровадив сервіс «Мобільний Клієнт-Банк», який забезпечує доступ до поточного рахунку за допомогою мобільного телефону. Таким чином, нове якісне доповнення сервісу «Інтернет Клієнт-Банк» забезпечує клієнтам доступ до комплексу можливостей ефективного ведення бізнесу за допомогою НАДРА БАНКУ, — розповідає Алла Новак, директор філії ПАТ КБ «Надра» Рівненське РУ. — При цьому ми подбали про те, щоб нашим клієнтам було максимально зручно користуватися новою послугою, тому інтерфейс системи «Мобільний Клієнт-Банк» дуже простий і зрозумілий в застосуванні». Основні переваги сервісу «Мобільний Клієнт-Банк» від НАДРА БАНКУ:

  • доступ у режимі реального часу до всієї необхідної інформації про стан своїх рахунків;
  • оперативність здійснення фінансових транзакцій (підтвердження і відправка платежів);
  • безпека ведення бізнесу — при кожному інформаційному обміні з банком в обов’язковому порядку використовується електронно-цифровий підпис — аналог власноручного підпису, а також шифрування всіх документів;
  • повний інформаційно-технічний супровід — кожен клієнт забезпечується повним комплектом документації по Клієнт-Банку, а також технічною підтримкою (консультації корпоративних менеджерів і служби підтримки системи «Клієнт-Банк»);
Скористатися послугою «Мобільний Клієнт-Банк» можуть всі корпоративні клієнти, які підключилися до сервісу «Інтернет Клієнт-Банк» від НАДРА БАНКУ.

Довідка Свою діяльність ПАТ «Комерційний банк «Надра» розпочав 26 жовтня 1993 року. Сьогодні «КБ «Надра» — універсальний комерційний банк, який входить до десятки найбільших банків України. Статутний капітал банку складає 3,9 млрд грн. Регіональна мережа Банку Надра займає 6-у позицію на ринку країни, зокрема, кількість філій і відділень — 536, банкоматів — 1 057 одиниць в 290 населених пунктах України. www.nadra.com.ua

Ліц. №21 від 10 лютого 2011 року


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також