Роздоріжжя для Юхименка

2485 0

Ми у соцмережах:

Роздоріжжя для Юхименка

Новим начальником Служби автомобільних доріг у Рівенській області, на місце її багаторічного керівника Федора Жежука, призначено голову постійної комісії обласної ради з питань бюджету, фінансів та податків Анатолія Юхименка. Проте з чого він починатиме на посаді, які пріоритети визначить у своїй роботі — сказати важко. Представники влади надто багато йому дали різних вказівок і висловили багато, нерідко взаємосуперечливих, побажань.

Представляючи п. Юхименка колективу рівенських дорожників, усі промовці перемежовували свій виступ висловами на зразок: «Яка дорога — таке і життя!», «Немає дороги — немає життя!», «Є дорога — є життя!» чи «Дорога — обличчя держави!». Що ж вони конкретно мали на увазі, а відтак на покращення яких саме доріг слід тепер сподіватися рівнянам, можна зрозуміти хіба з завдань, які вони поставили перед Анатолієм Юхименком. Так, заступник начальника Служби автодоріг України Валерій Кондукоцов за основний вказівник для нового начальника рівенських доріг взяв довідку з Департаменту автодоріг Укравтодору, чи то пак результати спеціалізованої перевірки, проведеної у перших числах вересня. А вони вкрай невтішні. Як з’ясували фахівці, на головних автошляхах Рівенщини виявлено дуже багато дефектів і недопрацювань. А саме — десятки кілометрів доріг без належної розмітки, і з так званими колійністю, ямковістю, просіданням, неякісним виконанням поверхневої обробки та пошкодженою і непофарбованою огорожею. Окрім того, з’ясувалося, що рівенські дорожники вкрай погано готуються до зими, як-от на сьогодні заготовили лише 22% піску і 7% технічної солі від потреби. Тому виправляти саме ці недоліки, а також домагатися зменшення аварійності на автошляхах області Валерій Кондукоцов і закликав Анатолія Юхименка. Тим часом, голова облдержадміністрації Віктор Матчук попросив п. Юхименка звернути увагу передусім на ділянку дороги від Рівного до Волинської області, яка «не дорога, а сором». На необхідність якомога швидше збудувати транспортну розв’язку на перехресті двох доріг державного значення при в’їзді у Рівне з боку Києва, бо в жодному іншому місці не трапляється в області так багато ДТП з трагічними наслідками. Також, за словами Віктора Матчука, через поганий стан доріг на кордоні з Білоруссю немає змоги збільшити вантажообіг між державами. Перед окремими мостами іноземці по півгодини стоять, вагаючись, безпечно їхати через них чи ні. — Зрештою, дбаючи про центральні автомагістралі, не слід забувати і про сільські дороги, — додав Віктор Матчук. — При цьому, на перших порах можна обійтися без значних капіталовкладень. Адже у нас в області є багато кар’єрів, які не знають куди дівати цілі терикони непотрібного їм відсіву. А тим часом у нас є десятки сіл, до яких не можна пустити регулярне автобусне сполучення — немає доріг. Так що домовляйтеся, щоб хоча б грейдером «пройтися» по тих дорогах, а зверху відсівом їх підсипати. Услід Віктору Матчуку тему сільських доріг продовжив і однопартієць Анатолія Юхименка (обоє у Партії регіонів — Авт.) та водночас народний депутат Павло Сулковський. На його думку, слід проаналізувати, у скількох селах області немає доріг з твердим покриттям до кладовищ і до шкіл, і працювати передусім над цим.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також