Червоне світло

1511 0

Ми у соцмережах:

Червоне світло

Заздалегідь попереджаю, що писатиму не про комуністів та "червону" загрозу, і не про "червону книгу" захисників природи, яку у нас навіть розумні люди почали чомусь обзивати "екологією". Мова піде про червоний сигнал світлофора у прямому значенні цього слова. Всі, сподіваюсь, знають, що на червоний сигнал не можна ані їхати, ані йти. Із тими, що їздять, усе зрозуміло. Їх за порушення можуть покарати автоінспектори. А хто покарає тих, хто на червоний сигнал йде?

Заздалегідь попереджаю, що писатиму не про комуністів та "червону" загрозу, і не про "червону книгу" захисників природи, яку у нас навіть розумні люди почали чомусь обзивати "екологією". Мова піде про червоний сигнал світлофора у прямому значенні цього слова. Всі, сподіваюсь, знають, що на червоний сигнал не можна ані їхати, ані йти. Із тими, що їздять, усе зрозуміло. Їх за порушення можуть покарати автоінспектори. А хто покарає тих, хто на червоний сигнал йде? Автоінспектори? Не смішіть! Ви уявляєте собі інспектора ДАІ, який біг би за пішоходом? Ви взагалі уявляєте, як ці інспектори можуть бігти чи хоча б швидко йти? Спостерігаючи за доблесними охоронцями порядку на дорогах, можна дійти висновку, що вони десь спеціально тренують оту позу римського патриція, у якій вони граціозно піднімають чарівну смугасту паличку. Або оту неспішну ходу всесильного володаря, здатного карати і милувати, якою ті інспектори наближаються до водія-порушника. У них це, напевно, відпрацьовують на спеціальних заняттях замість стройової підготовки. Та я не про це. Ми ж усі розуміємо, що жоден інспектор навіть з місця не зрушить до пішохода-порушника з метою його попередити чи стягнути штраф у розмірі від 51 до 85 гривень. Як сказав мені нещодавно на дорозі один із них — немає таких грошей! Пішохід-порушник може удостоїтися підходу до себе автоінспектора лише в одному випадку — коли цей пішохід, або те, що від нього залишилось, вступив у заздалегідь нерівний контакт із транспортним засобом. Тобто вже лежить на дорозі і наздоганяти його немає потреби. У всіх інших випадках — порушуй скільки завгодно. Хоч ходи на заборонений сигнал світлофора туди-сюди на очах інспектора, хоч танцюй, хоч повзай — ніхто на тебе уваги не зверне. А навіщо? Роль автоінспектора для наших пішоходів виконують водії за кермом, яких пішоходи насправді бояться, переходячи дорогу на червоний або у забороненому місці. Не буду копирсатися у статистиці, фахівці в разі чого поправлять, але понад половину смертей на дорогах спричиняють саме пішоходи, які не бояться міліції, знаючи, що їм нічого за порушення не буде. Коли вони про це дізнаються, то говорять з ними вже не автоінспектори, а травматологи, реаніматори або Той, що над нами. Не подумайте, я не закликаю міліцію заходитися ловити і штрафувати пішоходів-порушників аби в результаті запобігти трагедіям на дорогах. Чому я маю закликати автоінспекторів до виконання їхніх безпосередніх службових обов'язків? Тим більше, що міліції тепер і без того нелегко. Я до читачів звертаюся — не ходіть на червоне світло! Бо це небезпечно для життя.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також