Нещодавно "Укрзалізниця" вкотре заявила про намір передати вузькоколійку Антонівка-Зарічне, яка є найдовшою в Європі, на утримання місцевої влади. Бо, кажуть, збиткова. Але де знайти в бюджеті кошти на утримання вузькоколійки, у Володимирецькому та Зарічненському районах, де вузькоколійка — найзручніший, а подекуди і єдиний доступний транспорт, не уявляють. Єдиний порятунок для поліського трамвая вбачають у розвитку туризму. Про це, втім, говорили ще років п'ять тому, і навіть 700 тисяч гривень витратили на розробку туристичних маршрутів, але мандрівників на Поліссі з того часу не стало більше.
Богдан Піх, начальник Львівської залізниці: — Ця ділянка щороку завдає магістралі щонайменше 8 млн. гривень збитків, утримувати її занадто складно. Найважливіше те, що технічний стан цієї вузькоколійки дуже поганий. Вже немає підприємств, які здійснюють ремонти таких вагонів, локомотивів, шляхів. Ми просто не можемо за рахунок залізниці утримувати її і забезпечувати безпеку перевезень. Іван Корець, заступник голови Зарічненської районної ради: — Наш район на 90% дотаційний. Тож коштів, аби навіть частково утримувати вузькоколійку, у нас немає. Немає й іншого способу її врятувати, як розвивати туризм. Двадцять років тому навіть німці до нас зверталися із пропозицією взяти під свою опіку "кукушку" — хотіли, щоб на Полісся приїжджали іноземні туристи. Проти передачі вузькоколійки іноземним інвесторам тоді виступила влада області. П'ять-шість років тому наш та Володимирецький райони отримали близько 700 тисяч гривень фінансування з бюджетів різних рівнів на реалізацію проекту "Поліський трамвай". За ці кошти розробили туристичні маршрути... Кажуть, технічний стан вузькоколійки дуже поганий, розібрані колії — це неправда. В "Укрзалізниці" лише шукають причини як її позбутися. Звісно, користуються "кукушкою" дуже багато пільговиків. Це одна з причин її збитковості. Проте не можна забувати, що для багатьох мешканців району — це найзручніший та найдешевший спосіб пересування. Василь Ковенько, голова Володимирецької райради: — Питання про те, щоб передати вузькоколійку на утримання місцевої влади, порушується не вперше. Будемо сподіватися, що і цього разу далі слів справа не піде або ж "кукушку" передадуть в обласну комунальну власність і вона далі перевозитиме пасажирів. Нещодавно повернувся із Польщі. Там знають як розвивати зелений туризм. То чому ж нам не перейняти їхній досвід та не модернізувати нашу вузькоколійку, аби сюди приїздило більше туристів?