У корейців з'явився конкурент?

1550 0

Ми у соцмережах:

У корейців з'явився конкурент?

Громадські слухання щодо запровадження у Рівному "єдиного квитка" були малолюдними — на зустріч прийшло всього 80 рівнян. Причому переважно перевізники, чиновники та громадські активісти. А ще — група волинян, які запропонували раптом альтернативу інвестиційній пропозиції корейської фірми.

слухання Степан Чухрій, директор фірми "Візор": — Корейці хочуть упродовж 15 років щомісяця брати 6% від вартості проданих квитків. Ми також готові запровадити "єдиний квиток" у Рівному, але на умовах 3% від суми. Обладнання одного автобуса або тролейбуса обійдеться у 1500 доларів, проект окупиться за 7 місяців. Навіщо вам обирати корейців, якщо є українці? Щоправда, 15-мільйон­них інвестицій у доларах, як обіцяють корейці, волинська фірма запропонувати місту не може. Роман Чокан, офіційний представник корейської компанії "МСТ Глобал інк.": — Корейці готові ще й транспорт закупити, новий! Місту не треба ні копійки вкладати. Замість паперових квитків будуть безконтактні картки, їх можна буде купити у кіоску на зупинці. Пенсіонерам безкоштовно зроблять пільгові картки, а перевізники збільшать свої доходи на 20-40%. Ризикують тут своїми капіталами тільки іноземці. Їхня система уже працює в місті Санто-Домінго у Домініканській Республіці. А в Україні вони хочуть почати саме з Рівного, щоб потім перейти до міст-мільйонників. Перевізники сперечалися з представником корейців найбільше. І найбільше сумнівів висловлювали. Не могли зрозуміти, в чому підступність інвесторів, які "дають безкоштовно мільйони". — Безкоштовний сир буває тільки в мишоловці, — вигукували з місць. — Ви спершу свою систему у тролейбусах поставте. А ми побачимо, чи вона буде вигідна. Віталій Миронюк, начальник міського управління транспорту, запропонував створити експертну раду, яка вивчила б і пропозицію лучан також: — Три роки тому ця фірма обладнала у Рівному 48 маршруток системою GPS-навігації. Придбали тоді навігатори, місто мало платити за них компанії по 60 гривень з автобуса. Але проект протримався недовго, бо казначейство почало затримувати кошти міському бюджету. Ті навігатори досі стоять у салонах, але не працюють. Володимир Хомко, міський голова: — Ідею запровадження "єдиного квитка" я підтримую. Що стосується роботи фірми, яка хоче втілювати в життя цю ідею, то маю певні застереження. До мене корейців привів Роман Чокан. Договір про співпрацю складений безграмотно. Тому дав доручення юристам розробити нову угоду двома мовами, яка буде зрозуміла обом сторонам. Доручив відпрацювати договір так, щоб усе матеріальне навантаження лежало на корейській стороні. По-третє, хочу знати, чи рівняни готові платити, бо відповідно до угоди — 6% вартості проїзду потрібно віддавати корейцям. Нікуди ці інвестори не дінуться. Тому перед підписанням угоди оголосимо конкурс, щоб врахувати й інші пропозиції. Для міста — це вигідне рішення. Не проти і перевізники. Найбільше мене хвилює, що корейська сторона не знає, що частина людей — пільговики, їздять безкоштовно. Коли держава виплатить кошти за перевезення пільговиків — незрозуміло. Є люди, для яких ця угода становить комерційний інтерес, і вони активно розповідають про переваги співпраці. Я ж себе поважаю і дбаю про рівнян, тому спершу все ретельно вивчимо.

Олена ВЛАСОВА, Анастасія АДАМЧУК.
tag:Єдиний квиток


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також